Besiktigat Bettan :)

ja eller hur de tnu stavas vet ja inte men har basiktigat min Betta..
hon var väldigt duktig. gick förvånanasvärt bra faktiskt. :D

trodde ni aldrig va? :) Så upp till bevis Sarahh om din bil går som mig på besiktningen.

Men hur många tvåor fick jag på bilen då tror ni?

















Just det.. inte en enda :D  Fett lycklig , så nu ska hon inte plågas mer min Betta =D,..
Nog om det.  Ska passa hästarna hela helgen. ofta jag vågar köra ut där mitt i skogen och mata dom frulle middag och kväll. maaaaaha ! SARAH  måååååste följa med idag eftersom Älsklingen inte kan.
sen ska ajg bara vara fylletaxi idag till min underbara pojkvän.

Ska träffa Angelina idag en sväng om hon inte åker in på BB innan jag är klar med mina ärenden. usch ja, jag lider verkligen med dig.

Sarah, jag vet att du inte vill dricka idag :D du vill luffa dig med mig :D

Over And Out ! /JOSEFIN

Kommentarer
Postat av: sarah

Hahaha, min bil kommer gå igenom som en raket ;) utan några 2oooor! hahah :D & ja jag ville ju luffa igår :D så de va tur! ;)

2008-12-06 @ 16:14:31
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0