♥ Fredrik Lindegren ♥

Jag älskar min pojkvän över allt annat.
finns många idioter som bara försöker förstöra men ni kan typ gå och dö.

fixat min söndrig nagel idag och inhandlat min en ny plånbok (eller vad det heter).
fett grann.

har köpt en sak till älskling och en annan sak till Sarah i julklapp änsålänge.

Jennies julklappar : klara
mammas : inte hittat ngt.
pappa: inte hittat något
älskling : köpt en sak änsålänge.
farmor : inte köpt ngt
Victor : fixar fassan och mossan.
Poul : inte kommit på ngt än.b men något fult ska han få :)
Irene och Göran: får komma på något med älsklingen.

finns säkert fler som ska ha paket.
sjukt jobbigt att skriva med dessa men får ju ta mig tiden till det,..

igår var vi hos sickans päron. Irene kollade på Kitty och hon och hennes syster blev kära i henne.
Dom tycker oxå att hon ser ut som katten i Shrek.
Nu har hon tratt och går på penicilin mot  öronen.
Försvinner det inte blir det veterinären. DyrtDyrtDyrt...

Idag kommer förhoppningsvis sarah :D Äntligen!!

Älsklingen är med chris någonstans och nu skulle dom köra Pia till Helsingborg.
Tråkigt att bara sitta hemma. Försöker få Sarah till hässleholm :)
när jag har tråkigt gillar jag att shoppa :D börja blir fins här i lägenheten nu.
Om älsklingen bara kunde plocka undan efter sig hade det sett ännu bättre ut.
Varför ska jag alltid plocka upp hans skit?!? Städar jag så ser det lika dant ut igen.
Ahhh!!,..

Härromdagen hade jag tråkigt, satt och skickade sms med Angelina så vi stack till hässleholm vid 20-tiden och handlade glass :D That´s life :D

Undrar om hon ligger på BB nu eller vad hon gör. för online har hon inte virit sen 12..

Nej nu räcker det.
// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0