HAHAHA.

får väl skriva lite om helgen.

fredags: From hade 20års fest. satt mest och snackade med chris, sickan, ida, kim , jennie och mikaela.
senare pratade jag med johanna. det var kul att höra massa nytt skvaller :) ..

Lördag: jag jobbade, fick typ 260 kronor i dricks för jag är så jävla bäst, :D
Sen hämtade älsklingen mig, då ringde johanna och ville att jag skulle komma till Riseberga, så vi körde dit.
Där fick jag även höra massa nytt :) .. alltid lika kul .. :)  ...

Söndag : sickans mamma ringde och väckte mig. så jag fick väcka sickan, vi hade helt glömt att vi skulle till landskrona, åkte dit och då pratade jag med johanna igen. hon var fett sleden för hon och otto hade kommit i säng sent :) ..
Massa nyheter då med :) ...

Dem du tror du har vid din sida är dom som vänder ryggen till dig snabbast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0