nuisgtbuj

sitter här och retar mig enormt mycket på en viss person.
Varför hålla stenkoll påmig? kanske för att du bryr dig om min pojkvän och inte ka släppa honom.
men är det då normaöt att kolla mina bilder, säkerligen läsa min blogg.
det är mitt inte hans, be honom istället göra en bilddagbok eller kanske skaffa sig en blogg?!??.. så kanske jag slipper dampa varje jävla gång du är inne oich glor?!?.. mahhh,.. hur som helst kommer jah snart ringa eller skicka till dig och avreagera mig.för du är stööörd och borde skaffa dig ett liv ovh gå vidare.

Jag vet ingen,ingen,ingen som håller på som du gör. Fattar du inte att det är över? dags att gå vidare.!.
vill inte se ditt namn på mina besökare igen.

trodde du var normal även jag fått höra motsatsen föerta gånger, men jag förstår verkligen alla som sagt motsatsen..

ge upp!

var tvungen att avreagera mig lite, nu måste jag byta maskin.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har hon inte gett upp än?`Hahahaha.. så patetisk människa. Seriöst. JAG SKA FAN SITTA PÅ DITT & SICKANS BRÖLLOP så hon kan kiss my ass & antagligen ditt ass också. ;) Love you baby! <3

2008-12-17 @ 15:40:23
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0