Blööö.

Så jävla tråkigt väder.  Sitter hos Sarah, :D har tjajat med henne till perstorp.
ska köra min mammmi och min moster till Aloe Vera party.

Annars i helgen jopbade vi på flamman fredag och lördag.
och till alla som nördar sig har jag visst alkohol utbildning. Så fuck off.
Söndags stack jag och Ida till stallet och red med regnkläder för det regnade, sen fixade vi hagen lite för den ser ut som en stor dyngpöl. Ägaren till hästarna och hagen var inte hemma så vi tog oss friheten till det hela :D ..
men hon ringde dagen efter och var fett nöjd.

Jobbade igår och idag på konsum ;D tar alla timmar jag får in.
Tråkigt att bara sitta och glo i kassan men alla gamlingar är rätt söta när dom kommer :D

Nu ska jag nog sno lite smink av Sarah så vi inte ser ut som utsketna äppel som hennes mamma sa till henne,.

För övrigt ska David fixa mina däck. fett med obalans ..

SUG KUK!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja detta var ju lite längre inlägg än det vanligtvis brukar va :D men du kan ju komma igen när du lyckas med romaner som jag ;) höhöhöhö :D <3

2008-11-19 @ 22:29:57
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0