Lördag.

Fredagens händelser : Dagen började med att klockan ringde 06,45. det var bara att gå upp medans älsklingen låg kvar i sängen och sov. klädde på mig, borstade tänderna , lite smink och upp med håret och av med smycken. Mamma fick köra mig till NallePuh , gick bra där men är mycket att komma ihåg, men dt ska nog lösa sig,..
Verkade vara bra och rolig personal på förskolan :D ..
Slutade vid 12 men fick skriva 13 på pappret :D .. ringde älsklingen för han skulle hämta mig men han hade kört till Svenstorp. Så det var bara att traska på isen och genom snön,..

Hemma åt jag lite stuvade makaroner och korv. sen kom älsklingen och hämtade mig ..
Sen körde vi till Mekonomen i hässleholm för han skulle handla några rör till bilen. jag fattade noll.
Sen skulle älskling tanka min bil. men fick fan inte upp tanklocket. det hade frusit fast trodde vi..
Så jag fick den smarta idén att köpa låsspray :D Så jag går in på mekonomen igen och frågar om dom tror att det funkar. Men killen som jobbade där tyckte synd om mig så han sa att jag inte skulle behöva läga pengar på det utan att han skulle hjälpa mig med bilen ( trodde nog inte att min kille satt i bilen) HAHAHa!. när vi kom ut till bilen hade älskling fått upp locket. det var bara centrallåset som inte hade fungerat ordentligt hahah.

Sen kom vi hem så lagade jag soppa (värmde den) haha gott.
Sen stack jag och hämtade Nadja och Benjamin och sen kom Sarah, vi spelade lite Hello Kitty Memory och sen gick vi ner till ica. och handlade godis för 80 kronor. :D och sen köpte vi lite julmust oxå så klart. Sen hem till Sickan igen och kollade shrek 2 och åt godis. Benjamin frågade mig om han fick sova :D klart han fick så jag bäddade ner honom .men han ville bara ligga och titta på fiskarna.

Sen efter filmen ville Nadja ut och åka pulka. Så vi tog Sickans Rosa fina pulka och traskade ut. Gick ner i byn för att träffa Victor. Sen kom David körandes och tyckte vi var konstiga som drog nadja på asfalten men han hade npg glömt att den var full med IS så det gick jätte bra. Han ville även åka ett byavarv i pulkan när vi drog honom. Kostade honom 5kronor så han skulle skicka en faktura. fast han aldrig fick åka :D

Gick till Ct där Nadja sprang upp och ner i backen och åkte :D . Benjamin däckade i vagnen . Sen vid halv tolv kom Angelica och hämtade dom .Så då blev det lite sprätta med fiestan ;D

Sen ringde älsklingne och sa att han var på väg hem men att pegan kokade ttm. :D så det tog lite tid. haha

Däckade dirr när jag la mig på soffan. tydligen varit taskig mot älsklingen i sömnen haha inte meningen men var jättemega trött.

Idag blir det tävling i skälderviken med tjejerna sen ska jag jobba på Ekebo. sen för vi se hur sleden jag är inatt,..

Bajs på er !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är mållös, vet inte vad jag ska säga. Jag är så stolt över dig mitt Barn - DIN FÖRSTA ROMAN! Det är som när jag såg dig gå för första gången, eller halsa en cider för första gånge. MÅLLÖS! SÅ STOLT ÖVER DIG! :D:D:D:D:D:D hahhhahahahaha <3

2008-11-22 @ 13:41:15
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är mållös, vet inte vad jag ska säga. Jag är så stolt över dig mitt Barn - DIN FÖRSTA ROMAN! Det är som när jag såg dig gå för första gången, eller halsa en cider för första gånge. MÅLLÖS! SÅ STOLT ÖVER DIG! :D:D:D:D:D:D hahhhahahahaha <3

2008-11-22 @ 13:43:43
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är mållös, vet inte vad jag ska säga. Jag är så stolt över dig mitt Barn - DIN FÖRSTA ROMAN! Det är som när jag såg dig gå för första gången, eller halsa en cider för första gånge. MÅLLÖS! SÅ STOLT ÖVER DIG! :D:D:D:D:D:D hahhhahahahaha <3

2008-11-22 @ 13:44:02
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är mållös, vet inte vad jag ska säga. Jag är så stolt över dig mitt Barn - DIN FÖRSTA ROMAN! Det är som när jag såg dig gå för första gången, eller halsa en cider för första gånge. MÅLLÖS! SÅ STOLT ÖVER DIG! :D:D:D:D:D:D hahhhahahahaha <3

2008-11-22 @ 13:44:02
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är mållös, vet inte vad jag ska säga. Jag är så stolt över dig mitt Barn - DIN FÖRSTA ROMAN! Det är som när jag såg dig gå för första gången, eller halsa en cider för första gånge. MÅLLÖS! SÅ STOLT ÖVER DIG! :D:D:D:D:D:D hahhhahahahaha <3

2008-11-22 @ 13:44:19
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är mållös, vet inte vad jag ska säga. Jag är så stolt över dig mitt Barn - DIN FÖRSTA ROMAN! Det är som när jag såg dig gå för första gången, eller halsa en cider för första gånge. MÅLLÖS! SÅ STOLT ÖVER DIG! :D:D:D:D:D:D hahhhahahahaha <3

2008-11-22 @ 13:50:10
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0