Tack!,..

Tack Sarah för du fixade min blogg.
Nu vågar jag verkligen skriva utan att skämmas haha :D
Har precis varit nere och handlat med min mamma. Typ alla jag mötte med bilen hälsade , trots att jag inte ens kände dom, plus att jag körde Pegan ju.. Så myyycket lustigt haha.
Körde ner i mitt väääldigt sexiga Hello Kitty nattlinne, mammas mjukisbyxor, hennes kavaj-jacka, oborstat hår, nyvaken och osmikad :D ... Där missade ni verkligen något  :D

Idag ska jag försöka äta lite mer än dom andra dagarna. Sen jag bara kräktes har jag inte vågat äta så mkt. typ en gång om dagen och då åt jag inte spec mycket. Känner det nu i fingararna, vill inte hamna på sängen och inte orka resa mig igen. På grund av att jag inte äter...

Idag hade jag även tänkt att rida en sväng :) börjar ju bli lite bättre väder nu. Och så måååste jag ta lite foto på sakerna som ska ut på tradera.. men det är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: sarah

Varsågod babe ;)<3

2008-11-12 @ 13:33:25
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0