UppeMedTuppen.

Idag har jag varit uppe med tuppen.
Har varit i Hässleholm med älsklingen och lämnat honom på jobbet.

Sen när jag äntligen kom till perstorp igen smällde något riktigt jävla högt i bilen. trodde fan bilen sprängdes eller ngt.

Kom utanför mina pärons hus så kommer lillasyster ut och ska gå till stationen, snäll som jag alltid är körde jag hemme dit. Där kom carro oxå gående så dom fick sitta och vänta i min varma bil :D men caro höll nog på att dö av värmeslag :D ..

Sen nu lagar mamma frulle till mig. :D 

sen ska jag sova lite till .

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag är fan stolt över mig själv som var uppe halv 11 idag :D höhö.

2008-11-26 @ 23:11:11
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0