Tävlat.



Började med att vi bestämde oss för att ta min bil till Ljudbyggaren för där var ju tävlingen NightBreak -09
Så när vi kom fram bestämde jag mig för att tävla för skojs skull.
Så vi pratade med dom som höll i det , dom tyckte att jag skulle testa spela dBDragRacing Mini Street 1200
Så det gjorde jag.
Tog hem 1a priset =) Spelade 139,1 dB
Vilket var kul som fan eftersom jag aldrig tävlat förr.
Synd att det bara var jag i den klassen ;)

Martin tog oxå hem 1a pris i dB Drag Racing - Super Street 1-2
Han spelade 151,2 dB...


Dagen efter var det Vallåkra träffen,
körde ner där med Martin och dom.. Då tänkte jag att jag testar igen.
Trodde inte jag hade någon chans, fetstylade bilar och jag med min skrutt =).
Kvalade in och sen blev det stegen,
där gick jag vidare till final och i finalen vann jag..
Spelade dock bara 138,3 dB
 där fick jag 1a pris.
Riktigt roligt faktiskt

Tyvärr gick det inte hela vägen till 1a för Martin den gången.
men han blev iaf 3a =D


Efter prisutdelningen tyckte dom att jag skulle spela SM
men såklart jobbar jag den helgen :( riktigt bull.






Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är så stolt över dig gumman!:) love you!!

2009-08-17 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0