tröttsamt

nog inte tröttsamt att jag vaknat av ingenting typ halv tio , två dagar i rad..
fast jag lagt mig runt 4,..

har fått låna Davids dator så den är min vän om nätterna.. One tree hill (Y)

det enda som är tråkigt är att jag måste använda hans trådlösa internet som tydligen fungerar bra i hans lägenhet
men i mitt rum tar allt tre år..  så måste fixa kabel så jag kan använda vårt som redan finns i huset :)

nu är det dags för nya slingor, palla ha det denna fula färgen,.. lite åt pippi långstrump oranget.. fy fan,,

hoppas det blir bättre väder snart, måste rida och allt är så tråkigt när det regnar...


<3

Kommentarer
Postat av: Jessica!

Ja fy fan, tur man inte har orange hår, då hade jag dött!! Pippi i all ära men orange ser ju inte klokt ut.. Ditt är så fint nu:) pussensnutten*

2009-08-16 @ 07:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0