Flickan som lekte med elden.

jag och David har precis kollat på Flickan som lekte med elden.
Inte alls lika bra som män som hatar kvinnor. Men den var väl helt ok.

Annars har dt väl inte hänt så mkt som hela perstorp inte redan vet.
Dock är min häst halt så han får bara ta dt lugnt. Stackare.

Imorgon blir min bil fillifixad :D . . Du är världens bästa som fixar det. <3
 Känns inte så spännande att köra med sommardäck, ingen handbroms och typ noll bromsverkan. Har väl haft tur som inte behövt panikbromsa än =)

Vill få Sarah att komma till mig imorgon och hjälpa mig med hästen. Hon vet bara inte det än.
Men eftersom jag vet att hon läser mig väääldigt intressanta blogg så vet hon snart :D

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: myrann

Haha jag hade gärna kommit du. Men jag har och göra här hemma som jag inte blivit klar med.. som att städa och julpynta så det blir klart någon gång. Sen ska jag med mamma vid 3 tror ja de var till någon auktionssnubbe.. SORRY HOMIE! Men du får pussa på pollarna själv i morron.



Love u.

2009-12-02 @ 00:02:57
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0