Snälla.

Snälla sök hjälp.
Det finns mycket folk som bryr sig men det går över gränsen när du gör såhär.
Vet att du har problem, men lös då dom och släng inte skit på alla andra alltid.

Min mammii är den bästa som finns och hatar verkligen se henne ledsen och alltid på grund av dig.
Jag kan ta skit från dig för att jag svarar dig som jag gör . Du säger att jag inte visar respekt för dig, Nej, det gör jag inte heller sålänge du dricker. Då finns du inte i min värld. Du är ett av fyllona som jag brukade servera öl och sprit till förr när jag jobbade i baren, känns det som.
Egentligen är du mer värd än så. Men när man ser dig full ute i byn, stå mitt på vägen och nästan bli påkörd.
Så vet iaf jag att du nått gränsen än en gång.

Det måste finnas ett stopp. Ska vi behöva ha låst överallt och stänga mobilerna på natten och dra ur kontakten till hemtelefonerna? Detta är inte rätt enligt mig. Önskar att det var mig du ringt till och inte min mamma som faktiskt ska jobba imorgon. Hatar att se henne nere, ledsen och besviken. Istället kan du ju söka hjälp mot ditt alkohol missbruk så vi andra slipper lida. Du har faktiskt barn och borde kanske tänka lite framåt. Han är tillräckligt gammal för att förstå vad som händer runt omkring honom.

Hur som helt så FUCK OFF!!!. Lämna mig och min familj ifred.


Kommentarer
Postat av: myrann

Helt rätt, hade han bara viljat bli bra och sökt hjälp hade det varit en annan sak om han ringt mitt i natten för stöd. Men när inte människan själv kämpar varför ska din mamma då ens lyssna på hans skitsnack?



Nej hjärndöda folk i Perstorp finns det gott om.



KRAM PÅ FAMILJEN ARONSSON!

2009-12-03 @ 01:13:53
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0