Angående anomym kommentar

Om du hade skrivit vem du var istället för buuh.. eller någonting i den stilen så kunde jag svarat till dig.
men istället får jag ju skriva ett inlägg om varför jag inte tränat.

Jag hade först skoskav och fotbolls skorna satt precis där på..
Och efter det gick jag till läkaren men min hals och då fick jag reda på att jag har luftvägsinflammation så får inte lov att träna på ett par veckor - månader,..

tränade förra veckan och slutade med att jag inte kunde andas. men men be my guest...

Kommentarer
Postat av: buuh...

förlåt mig då! jag menade inte det på ett taskigt sätt, och jag vet ingenting men det var en person som sa till mig att du typ alldrig var på träningarna och att du var en av tränarna men okej jag ska inte säga någonting.. tog du det på ett negativt sätt så kan ju inte jag hjälpa det.. MEN jag menade verkligen inte det på ett taskigt sätt..!



buuh!

2009-06-16 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0