Råtta.

Dagen igår började med att jobba sen kom sickan och hämtade mig så körde vi till malmö och hämtade nya däck till hans bil. Sen på vägen hem ringde han björn som skulle spela match . sen när vi var hemma och höll på med bilen skickar björn att han svimmat..
Sen kom han hem till mig där vi höll på med sickans bil..
Han var helt väck så bestämde oss för att köra honom till akuten så
 jag och johanna körde Björn,..
Väld där inne satt vi och garvade ihjäl oss.
Åt varandra och massa sånt. Björn var jätte snurrig men det var kul ändå.

Sen kom vi in och så skulle dom ta Ekg ock sånt så vi stängde våra telefoner. sen kom sarah och Sickan och då tog vi sickan och körde hem.. men Björn fick sova där. och är fortfarande kvar där..

En fråga bara..
varför önskar man någons död och sen blir as sur på sin vän för att hon körde honom in till sjukhuset..?
Helt plötsligt är man alla olika ord på denna jord.
kanske ett: Tack för att du körde in honom på sjukhuset, eftersom jag inte lyssnade och för att jag sket i honom i typ två veckor nu.

men men ..


Been there done that....  TSSS...


Kommentarer
Postat av: myrann

TACK SÅ JÄVLA MYCKET.. för att du älskar att trampa ner mig. För att du älskar att glädjas åt mina misstag. Både jag & Björn vet att vi inte menade allt elakt vi skrev till varandra. Men sen att du kanske trivs med att dra din egen version eftersom du är så insatt i vårt förhållande så varsågod.



Du var bra mot Björn igår, men min vänskap glömde du bort helt. Och den kan fortsätta vara glömd.



Tänk tanken om jag gjort så mot dig med Sickan. Mmm, nej för det är ju inte samma sak va. Det är aldrig samma sak när jag gör någonting. Ängla-Josse.



Tack & hej.

2009-06-18 @ 17:42:04
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: E

Ehh okej? vad är det MYRANN ska vara sur för?

Hallå jag hade fan bara varit glad om du hade kört min kompis/kille till sjukhuset om han inte mår bra? hallå? det e väl inget att sura för? eller vad, trodde hon att du skulle sno honom ifrån henne eller? haha!

2009-06-19 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0