Sol sol sol

Var på Ugglebadet i tisdags med Jessica,Anna,Tindra och Nicke..
Tindra ville åka den stora BUssikanan och ingen ville åka med henne..
så efter en stunds tjatande så följde jag med henne..
efter vi åkt skulle hon hoppa trampolin..
så jag och Jessica var i vattnet och Anna uppe vid trampolinen.

det gick jätte bra. Hon hade ju sina puffar :) ..

efter badet åkte jag med Sickan och Dallen till Hbg för dom skulle fiska
så jag tänkte att jag kunde sola lite till.
får ju passa på på sin lediga dag ..
Men när vi kom fram blåste det så in i helvete..
så istället frös jag.
och dom tyckte oxå det blåste för mkt..
Så vi körde hem och dom släppte mig i stallet..
Där gick jag en sväng med Tjockishästen.
Och sen hämtade sickan mig igen :D ..

Idag är det dags för jobb till 20.15 igen.
Sugen röv men det är en annan femma..

Ha det! ...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0