fotboll.

Så ja, startar damlag imorgon i Västra Torup.
folk tror inte mig när jag säger att jag ska börja spela igen.
Men både jag och Sarah fick sluta p.g.a skador. men ni är vi båda två tillbaka.
Massa kul folk har vi fått ihop som vill spela. .
 2010 finns vi i serien :D hha  typ div. 5 ..
men man måste ju börja någonstans.

Vill någon mer spela så hör av er till mig eller sarah.
dom flesta är mellan  18-20. någon över och någon under.
Men detta kommer blir kul.
Lirade lite igår för att det skulle vara kul.
Dog efter en kvart typ.
Så träningsverk idag..





Jag finns för dig Sarah, var inte rädd.

Kommentarer
Postat av: myrann

jag älskar dig så mycket!!

2009-05-06 @ 10:50:24
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: mysaan

Ja det är konstigt egentligen att de blir godkänt att se ut så, men men. Inte mitt fel:P



Va det roligt på fotbollen igår?(:

2009-05-06 @ 12:06:49
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0