Regnigt värre.

Jaha det var ju tänkt att jag och Anna skulle rida såhär tidigt.
men det kan vi ju skita i, för jag rider fan inte såhär tidigt i regn.
Så väntar tills senare då har ju johanna även kommit hem så slipper hon rida ensam.

Annars är det ju fotbollsträning idag 19-21.
Fett död efter det och då föreslår Sarah antagligen glass på statoil.
En sak är jävligt lustig, jag har aldrig gillat glass för. Bara Ben & Jerry typ.
men nu brukar jag gå in på statoil och köpa mig en glass.

Annars i veckan har jag hjälpt jessica med hennes hår.
Hårförlångning och grejjer nu med microringar. blev snyggt.
Ingen,INGEN skulle känns igen henne bakifrån :D
men inte en chans att ni ser att det är hon.
Möjligtvis på barnvagnen som någon idiot förövrigt tagit isönder.

Nej, ner i duschen kanske.
Sova en timme först....

Kommentarer
Postat av: myrann

glass glass glass i stora lass ;D

2009-05-07 @ 12:29:01
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: mysaan

hehe okej, ja de lär jag med få när jag tränat:P Nej jag kommer på Tisdag för jag ska nog iväg idag. Men tänkte fråga en sak, va ska man ha på sig när man träna för jag har nog inga shorts eller så , så jag får köpa de i helgen isåfall ifall man ska ha de. Så tänkte va lika bra att fråga om jag ändå behövde köpa något (: För benskydd har jag (kanske dom precis passar men iaf), skulle nog få låna skor av Sarah är de något mer som behövs? (: Tack för hjälpen i förhand.

2009-05-07 @ 13:06:18
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0