Torsdag.

Kan ju börja att berätta om igår  när jag och johanna fick för oss att rida ut till Zimpe.
Sadlade hästarna och sånt, var skit fint väder, Hoppade upp och känner direkt att Fylkir hade ny-verkade hovar,. 
Så han var väldigt öm. men det gick bara att gå på det mjuka gräset. Så vi red och hann typ två minuter innan jag kollar framför oss i himlen och då ser jag gråa moln, så säger till Johanna och precis då åskar det till..
Och eftersom jag och johanna inte gillar åska så vände vi.. och kände hur det började små regna,. Hoppar av och tar in hästarna i stallgången,. Då började regnet vräka ner och man ser typ inte ut. Tur att vi vände..

Så vi får se hur Fylkir känns idag, annars tar jag Hiros (arab hästen)..
Ska iaf snart iväg och rida..
sickan ska bara lämna hjälmarna för dom ligger ju i min bil och han har ju fått låna den..

Igår satt jag i ny förlängning på Anna ,. blev lika bra som förra gången ;D

Nej, dags att röka..

Go to the forest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0