Veckan.

I helgen har det inte hänt så jätte mycket. Mest varit med johanna..
Och härrom kvällen badade jag, johanna och Pierre i bälinge.. fett äckligt och kallt men det skulle helt enkelt göras.
Zimpe har fixat min servo på bilen :) så nu kan jag svänga åt båda hållen..

I förrgår eller något åkte jag med David till Göteborg och lämnade något.
Där uppe tyckte han att vi skulle sova på scandic hotell men det gjorde vi inte.
Utan vi körde hem igen =D...
trevligt med lite bilfärd. hahah Ohh ja..

Igår kunde jag inte träna fotboll.
=( mina fötter måste verkligen läka.

Idag ska jag och johanna rida om det blir bättre väder.
Just nu regnar det iaf.

Kommentarer
Postat av: Buuh

Men jag har hört att du tränar ju aldrig ändå!

Skulle inte du vara en av "tränarna" eller??



Buuh

2009-06-14 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0