veckan.

Inte hänt så mkt i veckan.
minns att jag och Johanna var på donken med David i typ onsdags :).. det var roligt. tack för maten David :)

Torsdags: började med att jag hämtade Anna och Johanna sen stack vi ut och red en sväng. Efter det lånade sickan två basar av mig och så fixade vi in dom i hans bil. Sen hem och duscha, sen hem till johanna och så sminkade vi oss där och sen ut med hennes bror och hans kompisar. grillade korv och sen kom zimpe så stack vi till chris, sen håkan och sen till kent.. slutade på flamman.  sen körde björn hem mig..  PLUS att min telefon slutade fungera. Kan ta emot samtal och sms men inte ringa eller skicka. sinne på det!.

Fredag: mobilen fungerade fortfarande inte. Stack till havet med Robin och Sickan. dom fiskade och jag glodde på.. Sen hände inte så mkt..

Lördag: skulle tävlat med mitt ljud men har för små kablar så blir inte godkänd.. det få vänta någon vecka..
Ska snart dra in i Helsingborg och glo på vad dom andra spelar så jag vet om jag har ngn chans.
Ikväll blir det stan..

Imorgon: jobba 08.00 - 20.00... fuck that.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0