feber,..

Sitter med feber igen, feber är nog blev de sakerna jag hatar mest. man känner sig jätte sjuk och fryser och kokar på samma gång.

Imorgon måste jag till arbetsförmedlingen och lämna in ett papper. Tråkigt att kör dit för att få det påskrivet.
men sen blir det träffa Jessica och sen ska jag och Sarah till familia.. plus att jag ska rida om vädret tillåter det helt enkelt. Inte bra för mig att frysa röven av mig om jag håller på att bli sjuk.

Nu ikväll var jag och Johanna i stallet och snackade med dom andra om massa skit som har hänt. Men nog om det.
Efter stallet har jag åkt runder med Johanna som är en stolt bilförare med körkort nu.
fick bara 2-3 motorstopp men det är sånt man får ta när man inte kan bilen.
Sa att hon ska köra min Bettan en dag. Lätt som fan att köra, drar även mindre än man tror.

Nu blir det sängen. PussPuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sånt som händer :P Men stolt ät jag för jag tog mitt körkort idag :D

2009-11-05 @ 01:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0