Förrgår, igår,..

i förrgår hade jag världens jävla rövdag. Började på två lappar på bilen.. IDIOTER!!
sen dog min telefon så körde in på 3 och skrek på dom för dom hade ingen lånetelefon denna gången heller.
Så gick in för att köpa ett Halebop kontantkort.. Dåå fungerar inte mitt bankkort så fick gå in på konsum för där fungerar det iaf :).. Sen körde jag hem ohc skulle fylla på den med pengar, då kommer inhte pengajävlarna in.
Så fick vänta några timmar. Sen jobbade jag mellan  17-20..

igår kom Sarah, Så lagade vi Regnbågsforell, potatis och sås. Riktigt gott var det. Låg och gäste i soffan ett tag. Sen blev vi rastlösa och drog ut på byavarv. Rökade en sväng med Olle. Har inte skrattat så mycket på länge, haha. Sen så drog vi vidare. Körde runder en massa och sen dog min bil när vi skulle röka med Jessica. Vi puttade och hade oss men det gick inte. Så vi tog våra lurviga och började gå mot mina päron för att hämta Sarah´s bil istället.
.
Ringde alla efter bogseringslina och till slut fick vi tag i en. Så vi drog igång min Bettan och körde hem den till min kusin. Sen hem och sova..
TAck Sarah för jag fick kopiera lite orkar inte skriva själv

Kommentarer
Postat av: myrann

Hahaha, anytime baby ;)

2009-11-20 @ 16:42:36
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0