Fredag.

Då var det fredag. Skönt med lite helg, men egentligen är det samma som veckodagarna för mig del men låter bätte säga att man ska slappa på helgen =).

Igår var jag hos Jessica en stund eller två. Kollade på Teletubbies och Lotta på bråkmakargatan.
men vi störde oss mest på att det inte stämde. för först får hon ett tjockt armband med blommor på av Tant Berg, sen när hon knyckt hennes cykel och ramlar så tappar hon ju det och sen när hon får det är det ett tunnt vanligt pärlarmband dom visar. Sen när hon tagit det på sig igen är det det tjocka med blommor igen. HEMSKT! haha,..

Annars efter det igår var jag bara ute och åkte rundor med Johanna. Körde ut till Zimpe och kollade vad dom höll på med. men kännde oss mest ivägen som vanligt. Så vi körde ner i byn igen och träffade David på statoil eller oj Frendo =P .. Han frågade om han fick låna sin dator idag,.. HAHA kan du väl? :) glöm bara inte lämna tillbaka den till mig. =D .

Nu ska jag och Jessica en sväng till Hässleholm och handla lite. Sen blir det stallet och sen fixa Sarahs hårförlänging.

Duschen ropar på mig! / Josselito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0