Godmorgon.

Godmorgon, eller ja godmiddag,..

jag och Sarah satt uppe och nördade oss till halv fyra, då stack vi ut på lite byavarv,.
ingen ute men vad hade vi förväntat oss.?!.

Sen gick vi och la oss så väcker sickan oss kvart i sju och säger att min bil inte startar , så vi klädde glatt på oss och körde honom till jobb, sen käkade vi frulle på Donken :) ..

När vi kom hem la vi oss i soffan och kollade Dieselråttor och sjömansmöss... Då somnade vi igen och vaknade precis av att Johanna ringde och sa att hon äntligen klarat sin uppskrivning. Så grattis till körkortet =).
äntligen slipper jag köra bil.

Tack David för jag fått låna din dator igen =)..

Nu blir det stallet i stormvädret.


Kommentarer
Postat av: myrann

Tjollahopp!

2009-11-04 @ 11:28:38
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0