Lördag.

Då var det dags att vara lite fylle taxi.
skulle hämta folk på Ekebo och på Björket.
Men blir bara på Björket verkar det som, perstorp i ett nötskal att ändra sig i sista sekund.
Får se om jag sticker in på ekebo en sväng.

Annars har jag sovit ca 5 timmar inatt så böir nog inte en långvarig utenatt.
Men får väl se vad folket säger.

Vaknade inte av alarmet, inte johanna heller tydligen. Tur att pappii ringde och väckte mig klockan tio.
Då ringde jag och väckte Johanna . Sen stack vi till systemet och sen in på fiket för skulle till Dorthe (En tjej i stallet)
och snacka med henne... Satt där till lite över två sen hem snabbt, lämna av Johanna och hem och byta om till ridkläder sen stallet och fixa hästens hovar. Eller ja, Dorthe var så snäll och raspade dom =) . Så jag slapp.
Så kom Anna dit och snackade lite.

Sen har jag precis ätit frulle =) haha annars levt på kaffe hela dagen...

Ha det! / Josselito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0