Måndag.

Då är det måndag igen, dagen började med att det plingade på dörren. Då ville hyresvärden att jag skulle flytta min bil för dom skulle fixa parkeringen. Så fick ju glatt klä på mig 07,00 och flytta bilen. Sen la jag mig igen och vaknade av mobilen ringde. Nalle Puhs förskola ville att jag skulle komma och jobba. Men skulle ju vaccineras idag så kunde inte tiden dom ville.

Sen körde jag hem och gav mina gamla vinterdäck till David som läcker ut luft. För dom är blanka på vissa stället och väven är igenom eller vad fan dt heter. Så han var så snäll och la på dom nya på fälgarna.

Sen körde jag tillbaka så kom Tindra och Jessica en sväng. Åt nudlar med Tindra och drack kaffe med Jessica.
Satt även och lyssnade på Tindras favoritmusik på youtube.. Sen gick dom och jag körde ut till Johanna.
Vi körde och jag tog det satans sprutan. Sen käkade vi och sen solade.

Nu har jag precis duschat och sitter och väntar på Johanna..
Imorgon ska jag klippa mig =) , ska bli skönt.
Men innan dess ska jag jobba på Rosenhills förskola.

/Josselito

Kommentarer
Postat av: myrann

Får man sola samma dag man fått sprutan Posse? Det kommer växa ut en knorr på dig =)

2009-11-09 @ 23:09:38
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0