Onsdag.

Stallet idag. Tränade hästen akademiskt sen mockade jag och Johanna hela stallet. mindre kul men måste göras.
sen körde vi till Hässleholm och åt inte donken försökte vi lura alla. men det gick ju som det gick. Köpte lite lädersmörja ;) mitt välanvända ord. sen hämtade vi även sickan.

Sen skulle vi köra ut 850n till Zimpe men den ville inte leva fast den fått nyladdat batteri. Så den får stå.
Annars har Anna gjort lite låssas tatueringar med sin airbrush på oss :D  blev bra. =)  tackar Anna!.

Imorgon ska jag jobba på RosenHill imorgon igen. Dock på en annan avdelning än igår.
Sen blir det träna på kvällen.


Nu tänkte jag sova så jag kommer upp imorgon. Med tanke på att jag gick upp lite över tolv idag. för att jag blev väckt. Kan inte sova hela dagen.

/ Josselito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0