Ride it.

Vaknade av telefonen halv tio imorse.
Och ser att jag inte varit allt för trevlig när jag skrivit tillbaka i sömnen inatt.
men det är ju smällar man får ta när man väcker en tjej i sin skönhetssömn =).

Jag somnade om och vaknade av sms vid elva så jag satte mig lite vid datorn och fixade mitt café på facebook.
Sen körde jag hem till min syster så åkte hon med mig till Klippan för skulle ju lämna ett papper på arbretsförmedlingen. Nu ska jag snart till Jessica en sväng och dricka kaffe, röka och snacka skit.
Stackars Tommy som får stå ut med oss. Men jag slipper iaf att fixa frillan för det gör Tindra varje gång på mig när jag kommer dit.

Sen blir det stallet tror jag. Får se hur allt löser sig.

Annars ikväll ska jag fixa Angelinas hårförlängning och färga hennes utväxt. Sen är Johanna hemma från skolan vid 23 så då får vi väl se vad som händer.
Hon ska kanske sova direkt eftersom hon går i skolan?! jag vet inte.

Jag längtar tills på tisdag när jag ska klippa mig. Ska bli skönt, sletet som fan efter alla slingor..
men jag har sån ångest samtidigt vill inte bli jätte korthårig igen för ser förjävlig ut i det, men har inte så mycket val.. Som tur är har jag en hårförlängning liggandes här och väntar. så klipper nog det kort och sen sätter i den så syns det ändå inte. Fast håret blir iaf bättre..

Annars håller mammii på att tvinga mig att jag ska ta det jävla vaccinet på tisdag,. jag vill inte fan..
men vill samtidigt inte bli dödssjuk... Men mamma har mutat mig med pengar, och att få pengar för något som egentligen gynnar dig själv är väl inte helt fel.

/Josselito ;)



Kommentarer
Postat av: din baby :D

ja du kan verkligen behöva lite skönhetssömn gumman lilla :) <3

2009-11-05 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0