Tisdag.

Vill ju börja med att tacka Sarah för den verkligen uppiggande kommentaren. PUCKO!
men ärligt talat så vet jag inte om det var bra eller dåligt. Fick ingen information så varför inte?
Inte ens ett papper fick jag,.. fick dock sitta kvar en stund under uppsikt för dom visste inte om jag skulle bli dålig eftersom det var osäkert om jag skulle ta den eller inte.
Har inte kännt ngt alls. Bara lite öm. men folk som bölar över att dom inte kan röra armen är nog bara mesar ;)

Idag har jag först jobbat. Gick bra. Dom verkade nöjda iaf..
Sen stack jag och hämtade Johanna på stationen så stack vi till stallet en sväng.
Sen klippte jag mig. Haha folk som inte ser att jag klippt mig är iaf blinda :D
blev nöjd iaf. Första gången på länge.. Bara lite ovanligt och vet inte hur jag ska lyckas fixa det. haha

Annars har Zimpe spännt min generatorrem skönt att slippa höra det skrikandet från den iaf,.. Anna hörde mig genom hela byn ner till Ugglebadet idag sa hon. Haha

Annars har jag inte gjort ngt vettigt,.. Johanna har tränat på att brehänga haha.

Ha dt / Josselito

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Snutte! Hur blev håret? Kom hem och visa det! Din blogg är sååå fiiin nu :) Men jag vet att jag är din förebild också.. Ja menar, de e väl ionte så svårt att lista ut.. ;) Pussilipuss!

2009-11-11 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0