Kanske?

Kanske borde jag börja blogga igen, men känns inte som jag har tid eller lust.
 Tid har jag väl men inte lust känns det som .
Får helt enkelt se om någonting spännande dyker upp.

Sen sist jag bloggade har jag börjat jobba på restaurangen,
det går väl bra.
Ligger ju mitt i Perstorp så inte jobbigt att ta sig till jobb iaf.
Hade inte orkar gå upp en och en halv timme innan man ska jobba för att
kunna köra dit och vara i tid.
Nej, jag trivs med att gå upp ur sängen 20 minuter innan jag börjar.
Klä på mig, borsta tänderna, pussa älsklingen hejdå, på med smink och platta håret.
Sen köra till jobb.. Eller gå?! men dt är fel väder att gå i nu klockan 9-10 på morgonen.

Ska lägga ett salladsblad på ryggen imorgon och hoppas att latmasken i mig kryper ut.
Måste ta upp träningen igen, men sen jag borjade jobba är jag alltid så trött så sover 1-2 h på eftermiddagen/kvällen men min underbara pojkvän.

Sen är där alltid så satans mycket folk efter 16,30 så då är det värdelöst att ens tänka tanken på att ta sig dit.


Älskar dig David över allt annat,
Tack Sarah för du fixade min blogg och för att du är min bästaste vän


<3


Kommentarer
Postat av: myrann

I lööööve uuuu <3

2010-02-17 @ 09:45:03
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0