Måndag.

Då var det en vecka sen jag bloggade.
Har inte haft internet i veckan så jag och älsklingen har roat oss med super mario på Wii
Vissa banor är riktigt svåra.
Men vi är ganska duktiga.
Förrutom att jag kan bli på lite dåligt humör för han gör så jag trillar ner.
Haha men det går över ganska snabbt.
När jag var mindre fick jag inte lov att spela tv-spel för min mammii
För jag blev så arg så jag bölade och det var inte så poppis för alla andra som fick
stå ut med mitt humör.
Men tycker faktiskt att jag blivit mycket bättre nu.
Nu blir jag bara lite sur haah.

Imorgon är det måndag igen och det innebär jobb.
Har ju varit ledig helgen, skönt.
Har hunnit med att träffa Jessica en sväng satt och snackade
och drack kaffe och rökade.. Och fick en hel uppsats av Tindra haha.
Glidit lite med Sarah och Johanna .
Och så klart massa mys med älsklingen <3

Imorgon ska jag och Sarah nog rida.
 Skönt som tusiken (mitt eget ord som är en blandning av tusan och fasiken)
haha. Nu är det äntligen har tinat bort is och snö på vägarna.
Men får väl se hur det ser ut med vädret imorgon.

Men Ricco behöver verkligen komma ut så annars får jag väl
sysselsätta honom på annat sätt imorgon.
Dags att komma igång igen efter hovbölden och all vila han haft.
Han har ju fått nytt fint träns och ny vojlock i samma färg
så nu kommer han bli finfin.

Saknar min älskling som jobbar.
=(

// Josselitoo <3 David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0