Ont.

Vaknade imorse med ruskigt ont i axlarna, men dt var bara till att le och stiga upp ur den varma, sköna sängen och klä på mig mina jobb-kläder, borsta tänderna, dra en borste genom håret och sen på med lite smink.
Kom till jobbet och allting flöt på bra. Klockan blev två och vi plockade undan buffén.
Sen körde jag Lena hem och sen hem och mötte pappa i en match i bowling
på Wii och så klart vann bowlingproffset Josse.
Så vi tog en match i tennis (som jag alltid förlorar mot älsklingen i) och jag vann =) .

Sen kom älskling efter en stund så körde vi till väla för min mobil var klar.
Gick otroligt snabbt denna gången, brukar annars ta två veckor.
Kom in på väla och gick direkt in på tre, då hade dom inte reklamerat telefon-helvetet.
Så dt var bara att skriva på ett papper sen åkte den iväg igen.
men dom hade iaf bytat touch displayen , som där inte ens var fel på.
Men dom hittade inget fel UNDRA VARFÖR?!? haha.

Sen körde vi hem och störde oss på alla som inte kan köra bil.
För vi är ju så jääävla grymma haha.

Körde inom K3 och hyrde den nya crank.
Kom hem, älskling la sig och vilade och jag hjälpte mamma vika ett stooort berg av tvätt, sen sorterade vi strumpor.
Men tvättmaskinen hade ätit upp typ 100 olika strumpor, dumma den..
Sen gick jag ner och la mig i sängen med älsklingen så vilade vi till ca 21,00..
Skööönt!. Startade sen filmen men stängde den efter ca 20 minuter.
Kass!. Hade inte heller lust att glo en halv-kass film.
Så vi kollade fotboll istället och så skrev jag helgens meny till jobbet.

Vid 23 körde han och skulle jobba, då la jag mig här.
Sen ringde han och berättade att han fillifixat en massa innan han körde till jobb =).
Bland annat mina torkare på bilen. Bilmekaniker som jag kanske borde bli
hade jag sagt att muttern bara behövde spännas för dt har behövts en gång innan ,
jag hade självklart rätt. Sen hade han borstat av all snö från bilen.
Tack älskling, du är underbar och jag älskar dig.

Imorgon är det jobb mellan 10 - 15 sen ledig till 18 och börjar sen mellan 18 och 23 igen.
Inte nog med detta så ville han ha hjälp i baren på flamman. Aldrig! svarade jag direkt.
Sätter inte min fot bakom den bardisken igen. ALDRIG!!.

Nu ska jag spela lite och sen skriva ut menyerna, sen röka.

//Josselitoo <3 David
 


Kommentarer
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Åh, så kul! :)

2010-02-19 @ 14:09:12
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0