Söndag.

Jobbade fredag kväll och sen var jag en sväng ute med Sarah och bara gled runder som vanligt.
Var på donken och lite sånt , när vi kom till perstorp ringde Johanna O och
frågade om vi skulle ta en cigg och det gjorde vi.
Sen efter en stund körde vi hem och Sarah begav sig till Kvidinge.

Älsklingen ringde och sa att det var sent med tidningarna så jag la mig och sov,
orkade inte ligga vaken hur länge som helst och vänta.
Somnade vid 2 eller ngt och vid 7 kom han hem då gjorde jag lite mackor
till honom. Snäll som jag är =) .

Vi vaknade vid 14 idag och kunde inte förstå hur jag kunnat sova i 12h.
Vi har spelat lite Wii idag och för första gången vann jag över honom
på tennis =) Lyckig som tusan var jag.
Sen skottade vi infarten =) blev även lite snöbrottning.

Sen la vi oss och bara mös och tro det eller inte men jag somnade fan igen.
Helt sjukt vad jag kan sova nuförtiden.

Vi käkade lite tacos och sen kollade vi fotboll och jag spelade lite på facebook.
Vid halv elva ringde Sarah och sa att hon jobbat klart så då körde älsklingen och jobbade
och jag har varit med Sarah tills nu.
Vi gled först med fiestan och sen bestämde vi oss för att låta
älsklingens saab komma ut lite.
Men den var ju full med snö så vi tog våra finfina händer och drog ner all snö från bilen.
Lätt 10cm alltså. SJUKT KALLT om händerna iaf.

Sen körde vi och tankade och sen gled vi lite med den.
Nu ligger jag i sängen och försöker bli varm om händerna.

Tre helt underbara månader med Älskling idag (eller igår för klockan är 01,10)
Jag älskar dig enormt mycket älskling, Du är verkligen helt underbar.
Du gör mig lycklig och du är den finaste som finns.
Älskar dig över allt! <3

//Josselitoo


Kommentarer
Postat av: myrann

Hö hö hö <3

2010-02-21 @ 16:26:18
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0