Måndag?

Dagen började med att vi vaknade vid elva. (av alarmet) ..
Då stack jag ner och handlade mat på Konsum, lövbiff, grönsaker och 6 paket Corner.
Måste ju börja samla ihop ett förråd.
Lagade mat, letade upp mina skrillor (skridskor) sen hämtade farmor mig så blev
det lite skridsko åkning med mina kusiner Thea och Clara,. Inte åkt på typ 6-7 år så var verkligen inte det lättste.
Men Thea höll i mig i början men det gick bättre och bättre.
Jag gav upp ganska snabbt, farmor hade snörat dem alldeles för hårt.
Gick hem efter en timme eller två.

Sen kom David hit så vilade han en stund och jag stack till Angelina och pratade lite med henne.
Körde även min syster till Kvidinge, Angelina åkte med så släppte henne hos Sarah.
Sen hem till älsklingen som låg här hemma, vi har mest kollat runder på internet och Tv..
Men han stack och jobbade vid 23 och då körde jag till Frendo för ville ha en fransk, men
dom hade inte några färdiga..

Så körde till Kvidinge och hämtade Jennie och Angelina.
Angelina hade varit lite smårädd ute i skogen hos Sarah, JA!, Sarah är bonne :P
Jennie har feber och mådde skit när jag hämtade henne.

En cigg nu!

/Josselito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0