Onsdag.

Då var der redan onsdag och halva jobbeveckan avklarad.
Vaknade 10,14 idag, fan tänkte jag.
Börjar ju kl 10.
Så det var snabbt upp ur sägen, på med kläderna, borsta tänderna och försöka få ner håret
som stod åt alla håll och kanter.
lyckas alltid somna med blött hår och det blir inget grannt alls av det.
Jobb dagen gick bra, fått en praktikant som jag lärt upp lite.

Efter jobb stack jag hem och bytade om till ridkläderna sen kom Sarah så
stack vi till stallet. Gick bra att rida. Inte så mkt is på grusvägarna.
Men hästarna var ju fjolligare än fan själv i början men släppte mer och mer.
Inte ridit på ett tag så känns i benen och i rumpan nu.
Men skönt att känna att det faktiskt gör lite nytta.

Efter stallet duschade jag sen kom älsklingen hit,
efter en stund ville han vila så då passade jag på att snacka lite med mamma.
Mormor fick åka ambulans imorse för fick ngt fel på hjärtat =( .
Så hon ligger på sjukan =(.
Vi körde ner och handlade korv , vid 19,15 gick jag ner och la mig hos älsklingen
och somnade. Han hade ställt klockan på 19,30 men jag vaknade i full panik
och kollade på klockan 21,19 HERREGUD!-
Väckte honom och kokade korv , och åt den .
Sen har vi legat och mysit lite och kollat Entourage.
Sen var det dags för honom att jobba och jag har legat och spelat lite
men orkar inte mina spel längre.
Café world ligger på hyllan och Farmville kan gå och dö.
Spelar bara Country life nu =).

Ska försöka sova igen men det är så fruktansvärt varmt på mitt rum.

//Josselitoo <3 David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0